Thursday 12 December 2013

Konsep Pakai-bayar di Tune Hotels

Percutian berkonsep ‘Jalan-Jalan Cari Makan’ kini semakin mendapat tempat di hati pelancong sehinggakan ada yang sanggup mengembara jauh untuk menikmati keenakan makanan tersebut. Saya sendiri tidak terlepas berbuat demikian apabila berkunjung ke Pulau Pinang baru-baru ini.
Kempen Percutian ‘Alami Citarasa Dunia’ yang dilancarkan kumpulan hotel antarabangsa Tune Hotels adalah pakej sesuai yang sesuai bagi pengembara yang 'Jalan-jalan Cari Makan'!
TUne Hotels menyediakan bilik serendah RM20 semalam dengan berpeluang merasai keenakan makanan istimewa yang disajikan berhampiran lokasi 11 Tune Hotel di Malaysia ini. 

Berkonsepkan penginapan pakai-bayar yang kini amat popular dalam kalangan pelancong di seluruh dunia yang diterajui Tune Hotels ini, pengunjung hanya perlu membayar kadar asas untuk bilik dan memilih perkhidmatan yang diperlukan antaranya penyaman udara, tuala, Internet dan televisyen. 

Penginapan Pakai-Bayar = KADAR ASAS BILIK + Perkhidmatan (Internet/tuala/aircond)

Melalui Tune Hotels, pelancong dapat menikmati penginapan yang berkualiti tinggi tanpa perlu membayar mahal. Ini membolehkan pe­ngunjung menjimatkan belanja dan mengurangkan pembaziran. 

Selain itu, kadar menarik juga ditawarkan untuk Tune Hotel terpilih di
  • 8 hotel di Filipina, 
  • 7 hotel di Indonesia,
  • 5 hotel di United Kingdom, 
  • 4 hotel di Thailand 
  • 1 hotel di Australia, 
  • 1 hotel di India 
  • 1 hotel di Jepun
Jumlah keseluruhan 38 hotel.

Bilik dengan kadar promosi ini adalah untuk pe­nginapan dari Julai sehingga September 2014.
Pengarah Operasi Tune Hotels, Anuar Ali Jumabhoy berkata, kempen ini bertepatan dengan ketibaan Tahun Melawat Malaysia 2014. 

Beliau berkata, pelancong dapat menikmati penginapan berkualiti ting­gi pada harga berpatutan sambil mengalami kepelbagaian budaya dan makanan di negara ini. 


Tune Hotels menawarkan penginapan bertaraf antarabangsa melalui bilik yang selesa lagi bersih, kawalan keselamatan 24 jam dan lokasi yang strategik berhampiran tarikan di pusat bandar raya,” katanya. 

Contoh harga promosi :

Kadar penginapan di Indonesia bermula dari IDR 68.000 (RM18.8), Thailand THB 599 (RM 60.2); Filipina (PHP 788 > RM 58); United Kingdom (GBP 49 > RM256); Australia (AU$ 55 > RM161.8);India (INR 399 > RM20.66) Jepun dengan kadar JPY 3,030 (RM96.3).



(Cerita & gambar oleh blogger untuk Tune Hotels berkenaan Tune Hotels : http://ruby.my/2013/11/tune-hotels-taste-the-world-dengan-kadar-bilik-serendah-rm20-satu-malam/ )

Hubungi facebook di www.facebook.com/tunehotels dan Twitter di www.twitter.com/tunehotels atau lawati www.tunehotels.com untuk maklumat lanjut.

Artikel edit dari sumber : 
Gambar sumber : Utusan Online 


No comments:

Post a Comment